Vi glæder os til at samle grundejerforeningens medlemmer til en hyggelig Sankt Hans aften den 23. juni.
Der er mulighed for at køre grene og kviste til bålpladsen i perioden fra den 14. til den 21. juni, så vi sammen kan skabe et flot bål til aftenen.
På selve aftenen byder vi på gratis øl og sodavand, og der vil være amerikansk lotteri med mange dejlige gevinster.
Aftenens højdepunkt bliver den traditionsrige fællessang foran bålet, hvor vi sammen fejrer midsommeren.
Vi håber at se rigtig mange til en hyggelig aften i godt selskab.
Læs hele invitationen og programmet her.
0 Kommentarer