Nye vedtægter vedtaget

En enstemmig ekstraordinær generalforsamling vedtog den 12. maj 2026 at ændre Gershøj Grundejerforenings vedtægter, som det blev aftalt på den ordinære generalforsamling. Bestyrelsen vil herefter konstituere sig på det næste bestyrelsesmøde den 20. maj.De nye vedtægter kan ses her. MvhBestyrelsen